2-10-2024 woensdag 2 oktober 2024

Sophianum lid van Stichting Immens

woensdag 2 oktober 2024

Het Sophianum blijft zich inzetten voor maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). De school, die begin 2024 de Immens MVO-Award in de wacht sleepte, is nu officieel lid geworden van Stichting Immens. Met deze stap onderstreept Sophianum haar rol als voortrekker op het gebied van MVO binnen het onderwijs.

De Immens MVO-Award werd in maart 2024 toegekend na een strenge beoordeling door een vakjury en een publieksstemming. De jury was onder de indruk van de inzet van Sophianum voor inclusiviteit, duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid. Door lid te worden van Stichting Immens, kan de school ook in de toekomst een actieve rol blijven spelen bij het uitdragen en realiseren van de MVO-doelstellingen. Hans Hupperetz, namens Sophianum, en Pascal Starren, namens Immens, ondertekenden afgelopen donderdag de lidmaatschapsovereenkomst.