29-8-2024 donderdag 29 augustus 2024

Nieuw lid raad van toezicht LVO

donderdag 29 augustus 2024

Per 1 september 2024 is dhr. mr. L.W.P.A.M. (Leon) Op 't Hoog benoemd tot lid raad van toezicht (aandachtsgebied juridisch) van Stichting Limburgs Voortgezet Onderwijs (LVO).

De raad van toezicht bestaat per 1 september 2024 uit:

• Dhr. prof. dr. ir. J.M.M. Ritzen (voorzitter)
  • Dhr. M.J.A.L. van Haasteren MA (vicevoorzitter)
  • Dhr. drs. W.T.G. Dresscher
  • Dhr. W.N. Hazeu
  • Mw. drs. A.C. Mengde-Kruithof
  • Dhr. mr. L.W.P.A.M. Op 't Hoog
Leon Op T Hoog Rvt

Over Leon Op 't Hoog

Leon Op 't Hoog heeft uitgebreide ervaring in management en bestuurszaken in de zorgsector. Bij Zuyderland was hij manager bestuurszaken, o.a. verantwoordelijk voor strategische ontwikkeling en ondersteuning van de raad van bestuur. Eerder was hij manager kwaliteit en veiligheid en divisiedirecteur bij Atrium Medisch Centrum Parkstad. Hij begon zijn loopbaan aan de Universiteit Maastricht als leidinggevende. Hij behaalde een doctoraal in Nederlands Recht en volgde opleidingen in publiek leiderschap en zorgmanagement. Daarnaast is hij al jaren actief als toezichthouder en bestuurslid in verschillende organisaties in de sectoren zorg, cultuur en onderwijs.