Het kan voorkomen dat u een klacht wil indienen. Dat kan via school of eventueel via de klachtencommissie.
In de regel zult u uw klacht bespreken met de direct betrokkene of de daarvoor aangewezen contactpersoon op de school (bereikbaar via het algemene telefoonnummer).
Leidt dit contact niet tot een bevredigende oplossing, dan wendt u zich tot de schooldirectie, die uw klacht in behandeling neemt en een beslissing neemt. Als u het niet eens bent met deze beslissing dan zal de schooldirectie u doorverwijzen naar de klachtencommissie.
Download de klachtenregeling:
De regeling kunt u ook opvragen via het schoolsecretariaat.
De klachtencommissie bestaat uit de volgende personen:
- De heer mr. P.J. Voncken, voorzitter;
- De heer mr. E.J.A.M. Bakermans, vice-voorzitter;
- Mevrouw dr. A.P. Wolfhagen, lid;
- Mevrouw drs. M.A.G. Lafleur-Janssen, lid;
- Mevrouw mr. G. Meulensteen, secretaris.